top of page
חיפוש

עיצוב הבית בזול - האם זה אפשרי?

משפחות וזוגות רבים חולמים לעצב את הבית שלהם. הם חולמים שהמראה יהיה ייחודי ויפה, שיהיה נעים להיות בו בכל פעם שהם חוזרים מהעבודה ושכל חלל יספק מענה אולטימטיבי לצרכים שלו. העניין הוא שלא לכולנו יש תקציבים גבוהים ולכן אנחנו מחפשים ליצור מצב של עיצוב הבית בזול. אז איך עושים את זה?


פינטרסט יוטיוב ואינסטגרם!


אחת הדרכים לללכת על תהליך של עיצוב הבית בזול הוא דרך השראה בשילוב ”שיטת עשה זאת בעצמך“. הרי כולנו יודעים שכדי לעצב את הבית בעזרת אדריכלית, מעצבת פנים או מישהי המתמחה בהום סטיילינג מדובר בסכומים די גבוהים של כמה אלפי שקלים במקרה הטוב. הרשתות החברתיות מאפשרות לנו לעשות זאת בצורה קצת אחרת ומה שבטוח זה נותן מענה לעיצוב הבית בזול.

• אינסטגרם- התחילו לעקוב אחרי דפים של אדריכליות, מעצבות פנים, חנויות רהיטים ואקססוריז לבית ושאר אנשים העוסקים בתחום העיצוב. תוכלו לקבל תוך זמן מה השראה ולהבין איך הייתם רוצים שכל חלל ייראה, אילו פריטים משלימים הייתם רוצים שישתלבו בכל חלל, איך הייתם רוצים לצבוע את החללים השונים בבית וכדומה…

• יוטיוב - עיצוב הבית בזול מתאפשר גם דרך צפייה בסרטונים. יש המון סרטונים העוסקים בתחום של עיצוב הבית באופן כללי ועיצוב חללים ספציפיים. ניתן גם לבחור בסרטונים העוסקים בסגנונות עיצוב כמו למשל סגנון עיצוב קלאסי, סגנון מדרני, סגנון עיצוב כפרי, סגנון נורדי, עיצוב משולב ועוד. אפשר לקבל טיפים על עיצוב הבית דרך היוטיוב כמו איך לבחור גופי תאורה, איך לעצב את הבית בזול מבלי לקרוע כיס, איזו ספה עדיפה - עור או בד ועוד מגוון של רעיונות שישדרגו את תהליך העיצוב שלכם.

• פינטרסט - גם בפינטרסט שזו רשת חברתית העוסקת בעיצוב ויש בה המון תמונות והשראה שאפשר לקחת, ניתן לקבל רעיונות מגניבים לאיך לעצב את הבית בזול. אפשר לרכוש אביזרים משלימים מאתרים זולים עם מוצרים איכותיים כמו נקסט ואלי אקספרס, אפשר לחשוב על רעיונות לשדרג רהיטים שקיימים על ידי צביעה מחדש או שימוש בבדי ריפוד





עיצוב הבית בזול למי זה מתאים?


עיצוב הבית בזול מתאים לכל מי שרוצה לשנות את המראה של הבית שלו מבלי לקרוע את הכיס. זה יכול להתאים להורים עם ילדים ו/או בעלי חיים שרוצים לשדרג את המראה ואת האווירה אבל לא רוצים לרכוש רהיטים שהם מאוד יקרים מכיון ואלו נהרסים ומתלכלכים מהר מאוד, זה יכול להתאים לאנשים כמו זוגות צעירים שמשכירים דירה ולא רוצים להשקיע בשיפוץ מקיף שנחשב יקר מאוד ובקיצור, די לכולם.


טיפים נוספים לעיצוב הבית בזול


• קבוצות רכישה- אפשר להקים קבוצות רכישה של קניית רהיטים או אביזרים לבית.

• חפשו מבצעים - כל הזמן יש מבצעים באתרי אינטרנט וחנויות העוסקות בעיצוב הבית, אביזרים משלימים לבית כמו שטיחים, תמונות, פוסטרים, שעונים וכדומה…

• עזרה מחברים או שכנים - אם יש לכם שכנה, חבר או קרוב משפחה שעוסק בתחום כמו שכנה אדריכלית או מעצבת פנים, בקשו את דעתה המקצועית, יש הרבה אנשים טובים ששמחים לתת טיפים ככה סתם ממש בחינם.


לסיכום, עיצוב הבית בזול הוא תהליך שבהחלט אפשר לעשות. כל מה שצריך זה להבין איך היינו רוצים שהבית שלנו ייראה, לקבל קצת השראה, להשוות מחירים ולרכוש את הדברים והמוצרים במחירים אטרקטיביים. ברגע שמסיימים לעצב את הבית התחושה היא תמיד טובה, כייפית של חדר ומואר, בין אם זה נעשה בסכומים גבוהים ובין אם בזול.



bottom of page