top of page
חיפוש

עיצוב חדר שינה כמו בית מלון – ככה תעשו את זה!

בשעה טובה, בתי המלון והאירוח נפתחו מחדש! לחופשות בבתי המלון ישנם כמובן המון יתרונות, אך גם חיסרון אחד: הן קצרות מדי. עם זאת, מי אמר שהחוויה העוטפת והמפנקת בבתי המלון שמורה רק להם? גם אתם, תוכלו לעצב ולשדרג את חדר השינה שלכם בסטנדרט של בית מלון בוטיק יוקרתי!


אולי תופתעו, אך עיצוב חדר שינה כמו בית מלון אינו מותנה בהשקעה כספית גבוה. במה הוא כן מותנה? בעיקר ברכישת מוצרי טקסטיל איכותיים. אז איך יוצרים בבית את "טעם בית המלון" – המפנק והמרגיע? בדיוק כך:


עיצוב חדר שינה כמו בית מלון – איך מתחילים?

  • תקציב לעיצוב חדר השינה - כשאתם מתכננים חופשה, אתם מגדירים תחילה תקציב. וכשאתם מעוניינים לעצב את חדר השינה בבית כמו החדר האהוב עליכם מהחופשה? התקציב חשוב אפילו יותר. דעו מראש כמה כסף אתם מעוניינים להשקיע בפרויקט העיצוב.

  • באיזה מלון אתם תרצו להתארח (ולישון בכל לילה)? – ישנם בתי מלון המעוצבים בסגנון רטרו-וינטאז', בתי מלון כפריים, בתי מלון יוקרתיים ובתי מלון המעוצבים בסגנון מודרני. לפני שאתם יוצאים להרפתקת העיצוב, גבשו את הקונספט המועדף עליכם.

  • לבד או עם מעצב? – נתחיל ונדגיש כי תוכלו בעצמכם לעצב את חדר השינה שלכם. עם זאת, כל עוד התקציב שלכם מאפשר זאת, מומלץ מאד לחבור למעצב מקצועי.


4 אביזרי MUST לאווירת בית מלון בחדר השינה הביתי

בכדי ליהנות מאווירת בית מלון בבית, אתם צריכים לאבזר את חדר השינה במוצרי הטקסטיל המזוהים עם בתי המלון. אז על מה אנחנו בעיקר ממליצים לכם?

  • מצעים איכותיים – אחד מרגעי השיא בחופשה, הוא הרגע בו אתם נכנסים לראשונה לחדר שלכם במלון. הדבר החשוב ביותר בחדר? המיטה כמובן! זהו לא רק גודלה והמזרן האיכותי שמספקים את הפינוק, אלא גם ובעיקר המצעים. את חוויית המצעים הלבנים, האיכותיים והמתוחים המוכרת לכם מבית המלון, תוכלו להעתיק גם לחדר השינה הפרטי שלכם. מוצר מומלץ: מצעי סאטן palace כותנה מצרית. שלא תגידו שלא אמרנו: הולך להיות לכם קשה לצאת מהמיטה...

  • כריות נוי למיטה – מיטות בתי המלון מעוטרות בשלל כריות נוי. הכריות מוסיפות עוד ממד של פינוק, ובעיקר – תורמות ליצירת חדר שינה חמים ויוקרתי. טיפ זהב אליכם: כחלק מפרויקט עיצוב חדר שינה כמו בית מלון, רכשו כריות בצבעים המתכתבים עיצובית עם מצעי המיטה וסגנון החדר. מוצר מומלץ: כריות בדוגמאות גיאומטרי cube b&w / סגנון רטרו sigma yellow. הכריות מגיעות בשלושה גדלים שונים.

  • וילונות – בחופשה, כמו בחופשה, אתם לא מתעוררים מהשעון המעורר, אלא מיקיצה טבעית. עם זאת, חשוב לזכור: לולא הווילונות האיכותיים שבבתי המלון, השמש הייתה מעירה אתכם מוקדם מאד בשעת הזריחה. ליצירת אווירת בית מלון מושלמת בחדר השינה הפרטי, השקיעו גם בווילונות. טיפ אליכם: בחדר השינה מומלץ מאד ללכת על וילון אטום שימנע חדירה של אור לחלל.

  • כורסא מפנקת לחדר השינה – חדרי השינה המודרניים הם הרבה מעבר למיטה ושידה! תוספת נחמדה יכולה להיות כורסא מעוצבת לחדר השינה. רציתם טעם של בית מלון? כך עושים את זה! מוצר מומלץ: כורסא loft מקטיפה רכה.



השקיעו בבישום אווירה מפנק ואיכותי

נסו לחשוב על הרגע הזה כשאתם מסובבים את המפתח, פותחים את הדלת ורואים לראשונה את החדר בבית המלון. אלו לא רק העיניים והלב שחוגגים מהתרגשות, אלא גם אפכם. בבתי המלון משקיעים רבות בכל הקשור לריחות (מבשמי אווירה, נרות, מפיצי ריח אוטומטיים, ניחוחות כביסה ייחודים וכן הלאה). עיצוב חדר שינה כמו בית מלון צריך לכלול גם התייחסות לבישום החדר.

אז איך תוכלו להרגיש אווירה של מלון בוטיק בכל פעם שתיכנסו לחדר השינה שלכם?

  • מבשם אווירה אוטומטי – בכל 15 דקות/30 דקות/שעה, המבשם האוטומטי יפיץ ריח בחדר. כך, הריח מתחדש ותוכלו "להריח בית מלון" לאורך כל שעות היום! מובן כי תוכלו להגדיר את תדירות הבישום בהתאם להעדפותיכם האישיות.

  • תרסיסי אווירה – אפשרות נוספת היא לרכוש תרסיס מרוכז בריח אהוב עליכם. פתרון זה זול יותר, חסכוני יותר ובעיקר מאפשר לכם לשלוט על עוצמת הריח בחדר.


הפרטים הקטנים שכדאי מאד להשקיע בהם

גם עם עיצוב חדר שינה כמו בית מלון, כמו בעוד דברים אחרים בחיים, היופי נמצא בדברים הקטנים. לעתים, התוספות הקטנטנות (אלו שנדמה כי תרומתן נמוכה עד אפסית), יוצרות את אפקט ה-WOW שאתם רוצים כל כך להרגיש בחדר השינה. לפניכם, מספר הצעות לשדרוגים נוספים שללא ספק ידגישו את אווירת בית המלון:

  • מנורות לילה – התקינו מנורות לילה / מנורות קריאה קטנות, משני צידי המיטה.

  • שטיחים – מעבר לשטיח הגדול והמרכזי, מומלץ מאד לרכוש גם שטיחים קטנים לצידי המיטה.

  • עציצים ופרחים – "תוספת ירוקה" מוסיפה לכל חלל, גם לחדר השינה. כל עוד יש לכם מספיק אור בחדר, השקיעו בעציצים/צמחים אמיתיים. במקרים אחרים, תוכלו להסתפק באלו הסינתטיים שיתרמו רבות ליצירת חדר שינה "נושם" וחי.



bottom of page