top of page
חיפוש

אקססוריז לקירות – 7 רעיונות ל"צביעת" קירות הבית

אתם מדברים והקירות שותקים? עם אקססוריז לקירות, תהיו בטוחים כי הם ישמיעו קול! קירות הבית הלבנים הם סוג של קנבס נקי, כאשר במקרה הזה האומנים עם המכחול ופלטת הצבעים – הם אתם! באפשרותכם לצבוע את קירות הבית בשלל אקססוריז, המוצעים לכם מחומרים שונים, במגוון גדלים ובמנעד רחב של מחירים.


רגע לפני שאתם מעצבים באמצעותם את קירות הבית, אמצו ויישמו את הטיפים הבאים:

  • שאבו השראה עיצובית והתרשמו מדוגמאות – קליק אחד בלבד מפריד ביניכם ובין כמויות אדירות של מידע! שאבו השראה מהרשתות החברתיות – אינסטגרם ופייסבוק, ובמידת הצורך קפצו למנוע החיפוש גוגל. המוטיבציה: להתרשם מדוגמאות לקישוטי קירות. החשיפה שלכם למגוון האקססוריז תאפשר לכם להשוות ביניהם, ולקבל החלטות עיצוביות מדויקות ונכונות לכם.

  • הימנעו מגודש אקססוריז על הקירות – אם יצא לכם כבר להתעניין אודות אקססוריז לקירות, לבטח הייתם עדים למגוון האפשרויות הכמעט אינסופי. מאחר וישנם המון אביזרים יפים, הנטייה היא לרכוש כמה שיותר מהם, בתקווה למצוא לכל אחד מהם מקום על הקיר. אולי תופתעו, אך גם עם עיצוב הקירות less is more. לרוב, אקססורי אחד על קיר בחדר, יעשה את העבודה וישדרגו עיצובית.

  • יש מתכון לרקיחת הרמוניה עיצובית! – האקססורי שתבחרו אמור להשתלב עם כל הרהיטים/אלמנטים שבחלל. בכדי למנוע מצב של "התנגשות" בין הפריטים וחוסר זהות עיצובית, התחשבו מראש בסגנון העיצובי הקיים במעמד בחירת האקססורי. לדוגמא: במידה ואתם מחפשים אביזר לקיר בפינת האוכל, התחשבו בצבע הכיסאות והשולחן, כמו גם בחומר ממנו הם עשויים.


אז איך תוכלו לעצב את קירות הבית? לפניכם, כמה רעיונות בולטים:


1. תמונות ממוסגרות – לכל חדר בבית!

מדובר על האקססורי הפופולארי והשכיח ביותר בסקטור אקססוריז לקירות. עד כמה פופולארי? נדירים הבתים שהקירות בהם אינם מקושטים בתמונות. ישנם כמה סוגים של תמונות שתוכלו לעצב באמצעותם את הקירות:

• תמונות של בני המשפחה

• יצירות אומנות של ציירים / צלמים

• הדפסים על קנבס וכיוצא בזה...


האם התמונות חייבות להיות ממוסגרות? כמובן שלא, אך המסגרת (כל סוג של מסגרת שתבחרו), תדגיש את התמונה ותעצים את נוכחותה העיצובית.


2. חיפוי לקירות פינת האוכל והסלון

אז מי אמר שרק צבע מוסיף צבע לקירות? בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לחפות את קירות הבית. ישנו מגוון אדיר של חיפויים, כאשר אלו המבוקשים ביותר הם חיפוי העץ, חיפוי בריקים וטפטים. טיפ מאיתנו: רצוי מאד שלא לחפות את כל הקירות בחדר (לדוגמא: פינת האוכל), אלא אך ורק קיר אחד. החיפוי נוטה להקטין את החלל, ואף עלול להחשיך אותו במקום להאירו.


3. וילונות – בכל חדר בו ישנו חלון

אנחנו מנחשים כי וילונות לא עלו לכם מיד לראש כשחשבתם על אקססוריז לקירות. איך ניתן להסביר את זה? הווילונות נתפשים ע"י רבים כפריט "פונקציונאלי" – כזה שתכליתו העיקרית היא להבטיח פרטיות ולאפשר שליטה מלאה על כניסת האור לחלל. בפועל, הווילונות תורמים רבות לעיצוב החלל, ועל כן ראוי לכלול אותם תחת הקטגוריה של "אקססוריז". כמו כן, במרבית המקרים הווילונות לא "מכסים" אך ורק את החלון, אלא את כל הקיר – לאורכו ולרוחבו.


4. מדפי כוורת לפינת האוכל, הסלון וחדרי הילדים

אביזר קישוטי (ופונקציונאלי!) נוסף לקירות בבית – כוורות כמובן! תוכלו למצוא את הכוורות כמעט בכל חנות המתמחה בעיצוב הבית – ברשת ובמרכזי הקניות. הכוורות בעלות נוכחות אדירה, ועל מדפיהן תוכלו להניח אקססוריז נוספים לרבות פסלים קטנים, מנורות, מבשמים, ספרים, נרות ריחניים ותמונות של בני המשפחה. הכוורות מוצעות במספר גדלים, צורות ועיצובים. לדוגמא: כוורות משושה, כוורות עגולות וכוורות "מדרגות".


5. שעת עיצוב! שעון קיר גדול

אי אפשר לדבר על אקססוריז לקירות מבלי לדבר על שעון קיר גדול. כידוע, שנים רבות מעמדו של השעון היה פונקציונאלי בלבד – כמכשיר למדידת זמן. כיום לעומת זאת, תוכלו למצוא שעוני קיר עצומים שתכליתם העיקרית היא בכלל עיצוב. שעוני הקיר הגדולים בעלי נוכחות עיצובית אדירה, ומומלץ לשלבם בחללים מרכזיים המאופיינים בקירות גדולים כדוגמת הסלון, פינת האוכל ואפילו במטבח.


6. ולפינת העבודה – לוח השראה

החדר שבו השתמשתם יותר מבכל חדר אחר בשנה האחרונה – שנת הקורונה? חדר העבודה כמובן! משרד ביתי מעוצב ונעים, משפיע רבות על רמות המוטיבציה שלכם לעבוד. מגוון אפשרויות העיצוב הוא כמובן אינסופי, אך מאחר ומדובר על חדר שבו אתם בעיקר עובדים, כדאי למלא אותו בהשראה שתעורר בכם תשוקה, רעיונות ופיצוחים מקצועיים. לוח מודעות/משימות (שיהפוך ללוח השראה עם הוספת תמונות, מנטרות וכיוצא בזה), מוצע במגוון סגנונות וחומרים לרבות עץ, מתכת, שעם ועוד...


7. שלטים מעוצבים – לכל חדר בבית

טרנד עיצובי נוסף של אקססוריז לקירות שלא באמת ניתן להתעלם ממנו: השלטים המעוצבים לבית. לבטח גם אתם נתקלתם בשלטי family, kitchen, love, welcome, good vibes only וכן הלאה. השלטים מוצעים לכם ממגוון חומרים, כאשר את חלקם תוכלו להשמיש גם כמתלים. ישנן חברות המציעות עיצוב שלטים בהתאמה אישית, כך שתוכלו לעצב את קיר הבית עם שלט של שם המשפחה שלכם.



bottom of page